Busreis Kathmandu naar Pokhara. - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van nepalinjuni - WaarBenJij.nu Busreis Kathmandu naar Pokhara. - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van nepalinjuni - WaarBenJij.nu

Busreis Kathmandu naar Pokhara.

Door: Cigdem

Blijf op de hoogte en volg

18 Juni 2006 | Nepal, Pokhara

Vrijdag 16 juni 2006

7:00 'sochtends stonden wij met zijn allen ingepakt en wel bij de bushalte van de Green Line Tours in Katmandu.
Een busreis van bijna 8 uur stond ons te wachten en wie weet nog wel veel meer...

Er stond ons een busreis te wachten van bijna 8 uur....

Het was een lange maar prachtige reis.
Onderweg zijn we langs bergen en meertjes gereden met de bus.
Het uitzicht van de werkende mensen op het land, de armoedige huisjes en de schoolkinderen die op de weg liepen met hun parapluutjes tegen de hitte was indrukwekkend.

Tussendoor zijn we twee keer gestopt om even te pauzeren in een prachtige resort.

Ergens halverwege de rit kwamen we terecht in een file terecht doordat er een ongeluk was gebeurd met 2 bussen.
Gelukkig waren er geen gewonden gevallen en was het probleem snel weer opgelost en konden we weer verder naar onze eindbestemming.

Rond vier uur 'smiddags kwamen wij aan op onze eindbestemming Pokhara.
Samantha stond ons al op te wachten om samen naar het Sherpa Guesthouse te lopen.

Onze busreis zat er eindelijk op en er stond ons een leuk avontuur te wachten in Pokhara.

  • 18 Juni 2006 - 07:57

    Hans De L:

    Lees jullie berichtjes met veel plezier. In Bulgarije ook veel bedelende mensen gezien. Maakte daar toch een keuze: oude mensen, door lage pensioentjes moeten bedelen en soms gewoon in een restaurant een exra bord eten neerzetten als ze ergens zaten te dommelen..Je kunt niet alles. Maar wel wat! Geniet
    H

  • 18 Juni 2006 - 09:59

    Berna:

    Hey Cikses,

    Zoo ik ben jaloers op jullie avonturen.. Je wou nooit mee naar onze dorp in Turkije, nu zit je geloof ik in een dorp die 10 x erger is dan die van ons !! haha ..
    Ik hoop dat jullie nog veel meer leuke dingen mee maken.. veel plezier daar en we horen snel weer van je ...
    Wij zijn trots op je !

    Love You
    Kus Berna .

  • 18 Juni 2006 - 10:19

    Hiko&Gulses:

    Wij volgen jullie avontuur met plezier en spanning. Wij zijn heel erg trots op jullie en ook beetje jaloers. Wij weten zeker dat jullie allemaal terugkomen met sterke ziel en meer humanisme.
    succes allemaal.

  • 18 Juni 2006 - 11:08

    Gokkie:

    heeeeey Schat,..
    Hoe gaat het daarzo?Ik heb een beetje al jullie verhaaltjes gelezen ik vind het echt knap van jullie!
    Het stukje van bedelen vond ik ook zo zielig omdat,je innd niet weet wat je moet doen...JULLIE ZIJN KANJERS en denk ik ook bek af van de super reis hahaha..veel succes nog
    Groetjes,Gokce (kusje voor ciko'tje)

  • 18 Juni 2006 - 12:07

    Job:

    Wat kicke, hebben jullie nu dus ook al de mei groep ontmoet in pokhara? of zien jullie hen pas na de anapurna tocht
    ben zeer benieuwd naar jullie bloedzuiger verhalen van de annapurna trektocht.succes job

  • 18 Juni 2006 - 15:37

    Oma Nel, Opa Guus (Inge):

    Hallo Inge, zoals je ziet kunnen wij jou nou ook volgenm op je reis, we vinden het heel erg interessant, en leuk om deze site bij te houden. Heel veel groeten

  • 18 Juni 2006 - 18:30

    Sinasi:

    Cigdem, Maak er wat van! Deze reis is nu al een succes. Ik vind het super wat jullie doen voor kinderen
    Heel veel succes en plezier… Maak er een mooie tijd van en geniet ervan Ik blijf deze website in de gaten houden voor al het goede nieuws
    Nameste,

  • 18 Juni 2006 - 18:37

    Anja & Nico:

    he Yo en Chidgem we volgen jullie op de voet en zijn diep onder de indruk van jullie verhalen,kun je nagaan wat het met jullie doet, we zijn ape trots, veel liefs

  • 18 Juni 2006 - 19:20

    Janneke:

    TOF!

    en ik maar leren voor die k*t herkansing..

    LIEHIEFS!

  • 18 Juni 2006 - 20:55

    Sonja:

    Hee Jis!
    Klinkt goed:P Zo te zien ben je hard bezig met je avontuur:P Ik ben geslaagd:D ik dacht... ik laat het even weten!
    geniet maar lekker:P xxx son

  • 20 Juni 2006 - 11:17

    Rosa:

    hey han geniet zo erg een eens in je leven ervaring!!en wees blij dat je ff weg bent hier alleen dat al is ook fijn!dikke kus veel plezier roos

  • 20 Juni 2006 - 23:51

    Maya:

    Hé ciko! Ik kreeg van je zusje door dat je dus in nepal was.. Wauw, je beleeft gewoon iets wat ik al heel mijn leven doen wil.. Ben echt jaloers!! haha.. Anyway, echt top! maak er een mooie tijd van, en geniet van elke seconde.. Ben er zeker van dat je als herboren terug komt.. x Maya..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Pokhara

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2006

Van Pokhara naar Kathmandu

07 Juli 2006

Ontmoeting met Kristen

05 Juli 2006

Housevisites

03 Juli 2006

Het weeshuis

02 Juli 2006

Bezoek aan Jyoti

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 35176

Voorgaande reizen:

13 Juni 2006 - 12 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: