Bijna is het zo ver! - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van nepalinjuni - WaarBenJij.nu Bijna is het zo ver! - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van nepalinjuni - WaarBenJij.nu

Bijna is het zo ver!

Door: Jiske

29 Mei 2006 | Nepal, Pokhara

Over 2 weken vertrekken we met een groep van 8 jongeren en 2 begeleiders naar Nepal om daar een schooltje op te knappen, een trekking van vier dagen te maken en nog veel meer leuke dingen te doen. We zullen daar een maand verblijven. We zijn allemaal heel erg benieuwt wat we zullen meemaken en zien. We proberen jullie allemaal natuurlijk zoveel mogelijk op de hoogte te houden.

• 29 Mei 2006 - 12:30

Quirine:

You go girl! Het eerste bericht staat erop :)

kus Kiwi

• 09 Juni 2006 - 09:13

G.C. Westmaas:

Hans,

Maak er een succes van en zorg ervoor dat ik helemaal jaloers word!

m.vr.gr.

Ws

• 12 Juni 2006 - 06:29

Frans:

He Jiske,

Hartstikke gaaf wat je in Nepal gaat doen.
    Ik hou de ze site in de gaten.
    Heel veel plezier ( ook namens Monique , Sjoerd en Marieke

• 12 Juni 2006 - 10:08

Brigitte:

Gelukt !
    Geniet ze en ik weet zeker dat jullie goed werk daar vrucht zal dragen. Wouw wat poëtisch !Groet en succes ook van de rest van het Bossespul.

• 14 Juni 2006 - 08:42

Laura:

Hey meiden!!

Niet stiekem geld bijverdienen als atractie daar he!! want ook je inkomens die je verdient hebt aan "Nepals langste vrouwen" moet je aangeven aan de belansting... ahah

Hou ons op de hoogte en geniet ervan! Werkse!

Kus Laura

• 14 Juni 2006 - 16:54

Job:

Namaste,
    tjonge jonge, kan niet wachten op de verhalen, ik was eerlijk gezegd wel een beetje jalours toen jullie zo met al jullie backpack tassen klaar stonden om te vertrekken op schiphol! Maar voor mij komt het allemaal nog. Ben benieuwd naar jullie reis van NL naar Nepal. Lieve hannah ik hoorde dat je moest kotsen, niet al te prettig. enne Quirine hoe was je eerste vliegervaring. HEEEEEL VEEEEL PLEZIER!!!!!

• 15 Juni 2006 - 00:48

Nadja:

wat supergaaf dat jullie dat gaan doen!!!! wow.. je moet ons echt heel goed op de hoogte houden van alles hoor!!!! Ik ga bijna weer terug naar Nederland..(not 8 nachtjes..) Succes! Kusje, Nadja

• 15 Juni 2006 - 22:21

Paul:

Hadiemaart,
    een barre reis, maar een mooie bestemming. Wij zijn blij dat jullie heelhuids aangekomen zijn. Jammer van de verloren tickets; je zult wel erg geschrikken zijn. Maar goed dat het zo snel is opgelost.
    Groetjes en xxx,
    Paul

• 16 Juni 2006 - 05:48

Arianne(zusje Van Hans):

haha
    hoe gaat het daar allemaal??

kuss
    arianne

• 16 Juni 2006 - 05:48

Arianne(zusje Van Hans):

haha
    hoe gaat het daar allemaal??

kuss
    arianne

• 18 Juni 2006 - 12:44

Sinasi:

Cigdem, Maak er wat van! Deze reis is nu al een succes. Ik vind het super wat jullie doen voor kinderen
    Heel veel succes en plezier… Maak er een mooie tijd van en geniet ervan Ik blijf deze website in de gaten houden voor al het goede nieuws
    Nameste,